Mitt liv i ett nötskal :D

Alla inlägg den 22 januari 2014

Av Marina Harbeck - 22 januari 2014 01:46

Då ska vi skriva kontrakt på nya lägenheten!!!! Ska ner i källaren och ta upp dom kartonger vi har kvar och börja packa ner alla böcker och sånt som inte behöver vara uppe. En månad går fort. Ska bli grymt skönt att få komma ifrån den lägenhet vi bor i nu. Och den hyresvärden. Han har inte ens svarat på vårt mail där vi skrev att vi ville säga upp lägenheten ska ringa hyresgästföreningen när jag sovit i morgon och kolla hur vi ska göra för att uppsägningen ska vara giltig även om vi inte får tag på hyresvärden. Åh sen längtar jag ännu mer tills lägenheten ovanför den vi flyttar till blir klar för då ska vi få den i stället :D Den är stooor och helt underbar! Jag har för mig att det fanns tre rum och isåfall blir det ena ett kombinerat gäst och pysselrum :D

Ovido - Quiz & Flashcards