Mitt liv i ett nötskal :D

Alla inlägg den 6 januari 2014

Av Marina Harbeck - 6 januari 2014 04:12

Sitter och funderar på om man skulle dra fram lite frö och börja kolla igenom vad som ska försås där hemma *längtar* sen införskaffa en eller två nya pallkragar och sätta ut dom så dom står på plats lååångt från där rökarna slänger sina fimpar. Så nu kan solen få visa sig en hel dag så att jag kan se var det blir bäst att sätta upp mina små odlingsplättar :D

Av Marina Harbeck - 6 januari 2014 04:08

Sista jobbenatten för denna gång. Är sen ledig i 2 dagar förhoppningsvis. Men med 3 ordinarie personal kvar och två av dom är sjuka så blir det mycket jobb. Fan jag höll precis på att dö! Tvättmskinen är klar. Jävla mög till att börja pipa bara sådär. Nattamaten är intagen så när jag hängt upp tvätten och slängt igång en ny maskin så ska det läsas en stund.

Ovido - Quiz & Flashcards