Mitt liv i ett nötskal :D

Alla inlägg under april 2013

Av Marina Harbeck - 5 april 2013 11:20

Men jag blir jävligt irriterad över viss reklam man måste se innan man får se det klipp man vill se. Jag gillar inte alls skräckfilmer. Då blir jag jävligt irriterad när jag vill gå in och se ett filmklipp på nån nyhet eller annat och så måste jag se en jävla trailer på en skräckfilm.  

:D

Av Marina Harbeck - 5 april 2013 11:14

Vilken snäll samordnare jag har! Hon ringde precis för att dubbelkolla två nätter jag jobbat. Jag hade glömt att skriva in dom på min lönelapp. Och det var på helgen dessutom! Så hon skrev in dom på min lapp nu :) Inte alla som hade gjort det minsann. Glad jag blir. Så mycket pengar jag hade fått för sent om hon inte dubbelkollat det :D

Av Marina Harbeck - 5 april 2013 10:37

Alltså. Jag har precis kört en omgång i diskmaskinen men jag har ingen som helst aning om jag la i en sån diskmaskinstablett innan jag körde igång maskinen    Jag ger snart upp alltså. Jag springer mest omkring här som en yr höna. Sätter igång tevatten på spisen för givetvis är vattenkokaren i ..... just det! LÄGENHETEN! *suck* Och vad händer då? Jo jag går och fixar med annat och glömmer att jag har vatten på spisen. Så när jag väl kommer ihåg skiten så är det knappt nåt vatten kvar och jag får göra om allt igen. Och vad händer då?! JO jag går ifrån den igen och glömmer den igen! Tur vi flyttar i morgon. Då är det bara upppackning och iordningställande av allt som gäller. Då kanske jag hittar Johans badbyxor med   

Alltså har jag tråkigt kan jag bara gå in här och skriva lite och lägga in lite gubbar så har jag skitkul sen. Fan jag sitter oftast och asgarvar åt mig själv när jag sitter här och knåpar ihop nån halvdann text med lite gubbar *asg*

Av Marina Harbeck - 5 april 2013 07:48

Har sån jävla huvudvärk och tänkte ta en värktablett...Bara för att inse att dom är i lägenheten   Och på det inse att Johans helt nya badbyxor är borta ( det kom jag förvisso fram till för nån dag sen men vi tar och lägger till detta till denna dagens skit). Jag har inget som helst minne av vart jag kan ha lagt påsen med byxorna. Det ringer en liten klocka nånstans som säger att jag har lagt dom nånstans där dom ska komma med till lägenheten så dom inte ska försvinna och för att jag skulle veta vart jag lagt dom. Och den klockan har nog fan gått sönder eller så är batteriet slut för den låter inte högt inte.     


Så här känner jag för att göra just nu   Av någon anledning tänker jag på min älskade storasyster Malin när jag ser den *hahahahahahaha* 


Bara måste lägga ut denna *hahahahahahahahahaha* 

Av Marina Harbeck - 4 april 2013 12:38

Alltså.. Så sitter jag i godan ro och ska precis lämna datan för att fortsätta packa inför flytten och har musik i gång.  När jag är på väg att stänga ner Facebook så börjar det spelas nån konstig låt. Lyssnar lite för jag tänkte att det kanske är en låt som jag missat och som faktiskt är bra... Men icke då! Då har min älskade son lagt in SIN musik på MIN lista!!! Black Veil Brides eller nåt sånt hette dom. Var har alla åren tagit vägen??? Det var ju inte länge sen han var en liten skit som sprang omkring i blöja och skulle kolla på "Penson" (Petson och Findus)   

Skapa flashcards