Mitt liv i ett nötskal :D

Alla inlägg under december 2012

Av Marina Harbeck - 31 december 2012 02:50

Ja det får bli här då. Det är inte bra när man har för många bloggar. Har ju en annan blogg men kommer jag in på den tro?! NÄ! Det är nästan så jag saknar blogg.se eller vad den hette där allt började. Alltså.... Jag bara ÄLSKAR att läsa min näskusins blogg. Dock inte så bra när man jobbar natt och läser den. Jävlar vad jag skratta! Fick då höra att min humor är torrare än Sahara *asg* Kan inget annat än att hålla med.

Sitter och funderar över hur jag lyckades skapa bloggar här sist via mobilen. Eller det gjorde jag kanske inte. Inget att ansträcnga sin enda hjärncell med sp här mitt i natten.

Alltså av någon anledning kan jag inte se ett piss av det jagkriver så ni får ha lite överseende med det.

Ovido - Quiz & Flashcards