Mitt liv i ett nötskal :D

Alla inlägg den 3 januari 2014

Av Marina Harbeck - 3 januari 2014 23:36

Ibland känns det som att jag inte gör annat än jobbar. Nu är det inte menat som gnäll för jag trivs som fan med mitt jobb. Ja ang jobb. Idag trilla det in ett mail från nåt assistans bolag jag aldrig jobbat hos. Trodde först det var mitt gamla jobb för deras namn var väldigt lika varandra plus att hon som skrivit mailet hette samma som förra chefen. Ja iallafall så undra dom hur jag ville jobba i sommar och att jag skulle maila tillbaka vilka månader som passa mig bäst. Sen att mailet inte var till mig eller till rätt sånt mailkonto ( det var skickat till mitt Gmail konto men skulle till ett Hotmail konto) då undrar jag hur fasen JAG kunde få det. Sitter och funderar på om man ska maila dom och tacka men att det nog kommit lite fel. Jag har jobb så det räcker. :)

Ovido - Quiz & Flashcards