Mitt liv i ett nötskal :D

Direktlänk till inlägg 3 december 2013

I´m Back!

Av Marina Harbeck - 3 december 2013 23:41

Har ju missat att blogga på ett tag nu. Jag tror alldeles säkert min kära nästkusin Angeline kan säga exakt klockslag och datum för senaste inlägget här *hahahaha*


Har haft fullt upp med jobb, middagsbjudningar och ett litet kalas. Och allt PYSSEL!!! Har så mycket jag vill göra men inte alla saker hemma. Är så sjukt roligt att pyssla! 


 

Här är en av sakerna jag gjort :D Sjukt roligt! Ska vidareutveckla denna tänkte jag. :D Ska bara komma på lite loppisar så jag kan införskaffa mig billigt material.


Sitter och väntar på att mannen min ska bli klar i telefon. Hans kompis ringde för ca 1 time sen. Eller snart 2 timmar sen. Jag vill se en miniserie vi börja kolla på häromdagen.  Eller jag vet inte om det är en miniserie men där är bara 4 avsnitt i programbiblioteket på HBO. "A young doctors diary" med Daniel Radcliffe ( Harry Potter ) i en jävligt blodig men rolig serie :) Men eftersom vi började kolla på denna serie tillsammans så får jag ju snällt vänta på att mannen ska bli klar. Han e fan värre än mig och Angeline för fasen! Sen att vi messar varandra i tid och otid hör inte hit! 


Nu blir jag snart ihjälkelad. Sen vi fick Twinsen kastrerade så är Zingo sååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå......
....................... åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå
åååååååååååååååååååå kelig. Det är fan skitjobbit! Zorro har bestämt sig för att bli innekatt. Det är minsann inte mycket han är intresserad av att vara ute. Och där kallar toaletten på mig. Jävla mage!

 
 
Angeline

Angeline

4 december 2013 00:00

Mohaha!! Ja där får du för kulorna försvann! En som kelar ihjäl dig! Våra goa fröknar <3

http://www.nattstad.se/lovingwords

Marina Harbeck

4 december 2013 00:02

Det är rätt skönt att kulorna är väck. Och visst det är mysigt med en kelig katt men det finns ju gränser! Zorro förvisso är ett jävla matvrak som försöker sno maten man äter. Gärna när den är på väg in i munnen och helst när den är INNE i munnen. *suck* Fröken Zingo ligger här hos mig nu och sover

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marina Harbeck - 23 maj 2015 13:51

Det årliga inlägget om ESC!!!!!!! Är du beredd Angeline?!

Av Marina Harbeck - 24 september 2014 01:44

Och så är duschen strömförande igen. Fan alltså! Vi (läs jag) som hade så många planer på vad vi (jag) skulle göra i lägenheten ju. ? Ja vi vet ju ändå inte hur det blir OM huset ska säljas eller vad och ej heller hur det blir om nu någon köper det. ...

Av Marina Harbeck - 16 september 2014 13:01

Jisses vilka tvära kast! Ja nu är frågan om vi ens ska flytta. Vad vi vet nu så ska det komma en i helgen som redan lagt bud på huset och som vill att vi ska bo kvar. Jag är kluven som fan för jag vill inte flytta för bara tanken på att hålla på att ...

Av Marina Harbeck - 9 september 2014 02:50

Jösses vad trött jag är. Mentalt då. Jaha efter att ha legat på hyresvärdarna i en vecka så ska dom nu sälja huset. Tydligen klarade dom inte av kravet att fixa en strömförande dusch och ej heller ta kritiken över att den manliga delen av duon Hyresv...

Av Marina Harbeck - 5 september 2014 00:01

???? Jag döööör!!! Sa precis till Buddha " Du Buddha du la precis dina pungkulor på kontrollen" varav Per svarar: "Va? Jag eller??" ???? Ja älskling du la dina pungkulor med en discokula i och simmisar som flyter runt på en uppblåsbar madrass med sol...

Ovido - Quiz & Flashcards