Mitt liv i ett nötskal :D

Alla inlägg den 5 december 2013

Av Marina Harbeck - 5 december 2013 23:58

Satan vad det blåser. Den dära Sven är ingen trevlig kille det. Antingen försökte något göra självmord mot vårt fönster och på kuppen skrämma skiten ur mig eller så var det bara nån som ville bryta sig in och kidnappa mig. Hmmm.... Denna gången har vi iallafall tur. Vi har EL! Visst det har blinkat som fasen mellan varven och vi har trott att fönstrena skulle flyga iväg ett tag men visst natten är inte slut än. Just nu ligger Johan och sover i vår säng. Han ville inte sova inne på sitt rum och jag förstår honom. Det blåser så jävla mycket och han har träd utanför sitt fönster ovanför sängen. Så han ska sova på soffan i natt :) Så just nu funderar jag på om min kära man ska få bära ut långskånken så jag kan få krypa ner i en alldeles för varm säng. 

Ovido - Quiz & Flashcards