Mitt liv i ett nötskal :D

Alla inlägg den 9 december 2013

Av Marina Harbeck - 9 december 2013 19:23

Satan vad trött jag är. Ögonen kan knappt hålla sig öppna och då är klocka knappt halv 8 på kvällen... Blev 4 timmars sömn i natt. Sen upp och se till att Johan kom till skolan, sen ringa verkstaden ang Röda Faran och sen satt jag i ca en halvtime med Folksam och fixade en sådär hundra försäkringar så nu får jag jobba röven av mig för att kunna betala dom *hahahahaha* ja så fort ryggen känner att den vill komma på bättringsväg eller nåt. Just nu är den inte alls intresserad av det. 

Jag undrar hur mina maskar har det?! Dom har inte fått något alls på flera månader. Måste snart hitta nåt bättre sätt o ha dom på. Får se hur det blir när vi flyttar. Kanske kan stå i en källare på nåt sätt :D Eller så kanske jag kan fixa en sån riktig behållare dom ska vara i ute året runt :D

Ovido - Quiz & Flashcards