Mitt liv i ett nötskal :D

Direktlänk till inlägg 25 januari 2013

Min älskade Bigsis!!

Av Marina Harbeck - 25 januari 2013 21:50

Alltså här är två statusar som bara måste bevaras väl. Jag skrattar lika mycket varje gång jag läser dom. Igår satt jag på Burger King med Johan och läste den första statusen och skratta så mycket att folk nästan titta på mig och Johan undra vad fan jag skratta åt. När jag sa vad det var titta han på mig som om jag var helt bäng i huvudet. "Så rolig var den faktiskt inte mamma" sa han. Jag tycker det. Sen idag kom det en uppföljande status som var minst lika rolig :D Min dag var gjord igen!!!   


Här kommer första :


Tänkte va snäll och göra sällskap med flickorna till skolan... Dessa j...la backar... Tog en annan väg hem. Uppför hela vägen och jag har då kondition som en fiskpinne. Då kommer en pigg norrman cyklande förbi som om han var ute på en tur på landet GHAAA man blir ju något stressad!!!!

 
Och här kommer den uppföljaren :
 
Hahaha där fick ni igen era pigga norrmän! För idag var det jag som susade förbi en av er HA..............

I nerförbacke...... :-D
 

Sen lägger hon ut en tredje ( som dock inte har med dom två första att göra men dock lika rolig) 
Jaha då har man provat sushi! Har bara en kommentar: fortsätt simma, fortsätt simma, fortsätt simma........ som en viss Doris i en viss film ;-)

*hahahahahaha* Jag bara ÄLSKAR min Bigsis!!!!! Tycker dom är lika roliga varje gång jag läser dom. Tror att Per och Johan snart lägger in mig eller nåt. Dom tittar vääääldigt konstigt på mig varje gång jag sitter och asgarvar och när dom då kommer på varför jag skrattar så tårarna sprutar skakar dom på huvudet och suckar. Ja vadå? Jag har torr humor och så är det med den saken :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marina Harbeck - 23 maj 2015 13:51

Det årliga inlägget om ESC!!!!!!! Är du beredd Angeline?!

Av Marina Harbeck - 24 september 2014 01:44

Och så är duschen strömförande igen. Fan alltså! Vi (läs jag) som hade så många planer på vad vi (jag) skulle göra i lägenheten ju. ? Ja vi vet ju ändå inte hur det blir OM huset ska säljas eller vad och ej heller hur det blir om nu någon köper det. ...

Av Marina Harbeck - 16 september 2014 13:01

Jisses vilka tvära kast! Ja nu är frågan om vi ens ska flytta. Vad vi vet nu så ska det komma en i helgen som redan lagt bud på huset och som vill att vi ska bo kvar. Jag är kluven som fan för jag vill inte flytta för bara tanken på att hålla på att ...

Av Marina Harbeck - 9 september 2014 02:50

Jösses vad trött jag är. Mentalt då. Jaha efter att ha legat på hyresvärdarna i en vecka så ska dom nu sälja huset. Tydligen klarade dom inte av kravet att fixa en strömförande dusch och ej heller ta kritiken över att den manliga delen av duon Hyresv...

Av Marina Harbeck - 5 september 2014 00:01

???? Jag döööör!!! Sa precis till Buddha " Du Buddha du la precis dina pungkulor på kontrollen" varav Per svarar: "Va? Jag eller??" ???? Ja älskling du la dina pungkulor med en discokula i och simmisar som flyter runt på en uppblåsbar madrass med sol...

Ovido - Quiz & Flashcards