Mitt liv i ett nötskal :D

Alla inlägg den 29 januari 2013

Av Marina Harbeck - 29 januari 2013 20:44

Oj har så många tankar som snurrar runt i huvudet nu. Många saker på en gång :D Och majorieten av dom är bara bra tankar. Men man blir ändå trött som fasen i huvudet. Så nu ska jag gå och lägga mig tänkte jag. Upp tidigare i morgon och under hela februari för vi börjar en timme tidigare och jobbar en halvtimme längre. Men det är ändå samma timantal per dag vi jobbar... Längre rast bara. Eller rast är det inte utan schemabrytning eller vad fasen det hette. Allt bara för att kringgå delade turer. *suck* Jag kommer trötta ut Maiken snart för om jag ska vara där 2-3 dagar i veckan så är det Maiken jag måste gå till för jag känner ingen annan i ängelholm. Nä nu tänker jag leta upp min säng och ska försöka få lite ro innan jag somnar :D

Av Marina Harbeck - 29 januari 2013 18:01

Var nere och kollade om mina stackars maskar levde. Har varit rätt kallt i källaren nu i vinter så jag tänkte att dom är nog stendöda och har inte brytt mig så mycket om dom stackarna då jag inte trodde jag skulle kunna ta med dom när vi flyttar till lägenhet. MEN det visar sig att vi lyckades få tag på en marklägenhet med trädgård!!! Vilket även innebär att jag kan ta med mina två ynka pallkragar    Längtar efter att kunna sätta lite frön så jag kan börja få lite plantor snart! Undrar om jag inte kan börja i kväll?? Måste kolla igenom mina gömmor och se vad jag kan hitta så jag kanske kan få lite tomat och gurka iallfall   Jag tror dock att mina smultron dog i vinter   

Ovido - Quiz & Flashcards