Mitt liv i ett nötskal :D

Alla inlägg den 18 januari 2013

Av Marina Harbeck - 18 januari 2013 14:26

Skönt att kunna läsa bloggen utan all reklam på sidorna och mellan inläggen :D Nu gäller det ju att jag håller mig till denna bloggen med. Men det kommer jag göra för snart är det dags för ODLING!!!!!!!!!!!!!! Längtar!!

Av Marina Harbeck - 18 januari 2013 13:58

Vilken dag. Först ringer ena chefen stressad som fan och säger att jag ska vara hos en brukare halv 12 (klockan är då 10:38) Ja en jävligt snabb frukost och sen iväg. Kommer till brukaren som undrar vad fasen jag gör där och det visar sig att det var först på SÖNDAG jag skulle vara där *suck* jaja en timme blev det iallafall. När jag väl kommer till klippan igen och ska in på banken finns det NADA parkeringar så jag ska köra runt. Då har två st krockat och står nästan ute i T-korsningen så det finns knappt plats att köra runt. Kommer upp vid T-korset vid handelsbanken/netto där dom givetvis har ändrat trafikreglerna så att vi som kommer från storgatan ska vänta på all annan trafik vilket då resulterar i värsta jävla megakön som bara blir längre och längre så där kommer man ingenstans. Där blev man ståendes i ca 5 minuter innan jag kommer bak till parkeringen igen och då försvann dom två jävla platser där var kvar!!! *GRRRRRRRRRRRRR*

Ovido - Quiz & Flashcards