Mitt liv i ett nötskal :D

Alla inlägg den 16 september 2014

Av Marina Harbeck - 16 september 2014 13:01

Jisses vilka tvära kast! Ja nu är frågan om vi ens ska flytta. Vad vi vet nu så ska det komma en i helgen som redan lagt bud på huset och som vill att vi ska bo kvar. Jag är kluven som fan för jag vill inte flytta för bara tanken på att hålla på att packa allt igen och hela den biten gör att jag fan får ångest. Så får vi bo kvar gör vi nog fan det. Duschen är fixad *WOHO!!!!* Och vi har fått en "ny" diskmaskin. *HAPPY!!!*  


Ja och bor vi kvar så får jag skaffa nya pallkragar till nästa år *hahahahahahaha* Igen.... Jaja. Men jag kan ändå plantera allt jag ska plantera och sen flytta det som där det ska stå. Jag har ju några saker som tar två år innan det är klart för skörd så det ska ner nu i jorden nu i höst.

Ovido - Quiz & Flashcards