Mitt liv i ett nötskal :D

Alla inlägg den 8 maj 2014

Av Marina Harbeck - 8 maj 2014 04:17

Vissa mer roliga än andra. Speciellt när man är övertrött

Av Marina Harbeck - 8 maj 2014 02:51

Vi trodde inte våra kära katter varit så aktiva ang mössen innomhus men det hade dom. Beviset låg under Johans säng. Eller ja det som var kvar av dom. 3 huvuden, 2 bakdelar med svans och bakben, 1 svans,1 ben och så lite rester. Vi trodde att det låg nån död mus bakom diskmaskinen i väggen för vi har känt den äckliga "död mus" doften ett litet tag nu. Och eftersom vi städade Johans rum för en vecka sen när vi satte in tvbänken till honom vet vi med säkerhet att dom tre liken, eller ja det som var kvar av dom, INTE fanns där då. Visste inte att doften kom så fort. Men det blev ju givetvis jag som fick skrubba golvet efter dom. Misstänker starkt att det är Jasper som är den duktiga ( kan ju diskuteras) jägaren eftersom det bara är han som får vara inne på natten sen Zingo för nån månad sen trodde han skulle få kissa i en påse med sommarkläder bara för att vi inte släppte ut honom när HAN ville. Eh vi SOV då kan jag säga. Eller ja tills jag vaknade av att kattfan klättrade runt i påsen.

Har varit lite duktig idag. Började rensa lite bland kläderna som ska säljas. Får bli att vi har loppis där hemma. Men måste först få bort skiten där ute och få fler att stå där. Men då ska det organiseras. Palla. Men det får gå. Annonsera som fasen i mina grupper på fejjan.

och nu till en tråkig nyhet. Det blir ingen "live"update på årets schlager utan den kommer nån dag senare eftersom jag jobbar kväll när det går på tv :/ (ber om ursäkt Angeline ?)

Ovido - Quiz & Flashcards