Mitt liv i ett nötskal :D

Alla inlägg den 22 april 2014

Av Marina Harbeck - 22 april 2014 10:10

Nu så!! Trädgården börjar se ut som vi (jag) vill ha den :D Tur att vi har en granne som vill ha samma saker i trädgården som jag vill ha. Så det är bara att plantera bärbuskaroch fruktträd :D *lycklig* Just nu inväntar vi hallonplantor. Och ännu underbarare är att jag hittat en ny vän som är intresserad av odling. Grannen ett hus bort :D Så när jag inte kan fixa i vår trädgård knatar jag över till henne och hjälper till i hennes. Är rätt avis på deras trädgård ändå. Den är STOOR!!! *hahahahaha* Slänger in en bild på kryddcirklarna som nu är klara. Ska införskaffa kryddor och örter ( mina citronmeliss som jag sådde vill inte ta sig :( ) och sätta ut. Grannen (som bor i samma hus som oss) hade en melissplanta så den ska få några vänner :D

Ovido - Quiz & Flashcards