Mitt liv i ett nötskal :D

Alla inlägg den 8 oktober 2013

Av Marina Harbeck - 8 oktober 2013 13:03

Jisses.... Ja städat har här blivit iallafall. Johans rum är nästan klart ( jag kan ju som bekant inte alls göra en sak klart utan börjar på olika saker hela tiden), salladen till middagen är klar ( den skulle fixats i går), golven är tvättade ( kändes onödigt när man kollar bakom sig och ser tvillingarna ((Zorro och Zingo)) drar ut jord från krukan och börjar leka), vasken inne på toan rensad ( äckligt som fasen, är hur mycket som helst kvar nere i rören men inte fan fråga vaktmästaren oss om vi ville ha våra avlopp rensade i våras när dom hade en sån bil här och att vänta på att han ska göra det, ja då har vi hunnit flytta INNAN vi får rensat där), vår whiteboard är uppe ( lite impad av mig själv) köttfärsen till middagen är framtagen från frysen ( skulle även det göras i går) eh.. nu har jag glömt mer än hälften av det jag gjort hittils. 


Sen blir det en tur till Väla för att lämna av lite av den sallad jag gjorde för vi hinner inte äta upp allt innan det blir dåligt och vi har DEFENITIVT inte plats i kylen för en massa extra. Inte i frysen heller. Men det är på G!! Stora planer små pengar (eller gratis)!! ME LOVE!!  Om man skulle göra sig i ordning så jag är klar när jag ska till Väla och lämna salladen. Sen ska jag sätta mig ner och skriva upp allt som ska fixas så jag kan bocka av efterhand som vi fixat det :D

Ovido - Quiz & Flashcards