Mitt liv i ett nötskal :D

Direktlänk till inlägg 3 februari 2013

Nu blev det mycket

Av Marina Harbeck - 3 februari 2013 20:07

På tisdag ska jag bo i telefon känns det som. En massa saker som ska sägas upp, andra saker som ska kollas upp. Har en hel lista på vad som ska ringas till. Och så blir det säkert en massa följdsamtal till alla dom samtalen. Brukar bli så. Ska se om jag kan få ringt lite under rasten i morgon. Får ta med hemtelefonen och ringa *hahahahaha* 


Idag blev det lite spacklat medans jag väntade på alla som skulle komma och hämta saker jag sålt/skänkt bort. Ska gå igenom ännumer i källaren och här uppe och i förrådet och se om det finns mer som ska skänkas bort. Så mycket som möjligt ska bort INNAN vi flyttar. Och mitt i allt detta så måste vi ha ny bil. Har en på gång men när jag ringde igen för att säga att vi kommer i veckan och tittar på den så svarade dom inte och givetvis ingen telefonsvarare. Så så fort en ny bil är på G så ska denna vi har säljas. Helst för lite mer än vad vi köper den nya för så vi går liiiiiite plus iallafall. Om så bara en hundralapp :D Men den andra har en dragkrok och det är viktigast just nu. Så får det bli en billigare bil senare även den med dragkrok. Bara den funkar fram tills vi har flyttat och gärna tills vi hittat en ny :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marina Harbeck - 23 maj 2015 13:51

Det årliga inlägget om ESC!!!!!!! Är du beredd Angeline?!

Av Marina Harbeck - 24 september 2014 01:44

Och så är duschen strömförande igen. Fan alltså! Vi (läs jag) som hade så många planer på vad vi (jag) skulle göra i lägenheten ju. ? Ja vi vet ju ändå inte hur det blir OM huset ska säljas eller vad och ej heller hur det blir om nu någon köper det. ...

Av Marina Harbeck - 16 september 2014 13:01

Jisses vilka tvära kast! Ja nu är frågan om vi ens ska flytta. Vad vi vet nu så ska det komma en i helgen som redan lagt bud på huset och som vill att vi ska bo kvar. Jag är kluven som fan för jag vill inte flytta för bara tanken på att hålla på att ...

Av Marina Harbeck - 9 september 2014 02:50

Jösses vad trött jag är. Mentalt då. Jaha efter att ha legat på hyresvärdarna i en vecka så ska dom nu sälja huset. Tydligen klarade dom inte av kravet att fixa en strömförande dusch och ej heller ta kritiken över att den manliga delen av duon Hyresv...

Av Marina Harbeck - 5 september 2014 00:01

???? Jag döööör!!! Sa precis till Buddha " Du Buddha du la precis dina pungkulor på kontrollen" varav Per svarar: "Va? Jag eller??" ???? Ja älskling du la dina pungkulor med en discokula i och simmisar som flyter runt på en uppblåsbar madrass med sol...

Ovido - Quiz & Flashcards