Mitt liv i ett nötskal :D

Alla inlägg den 14 juli 2012

Av Marina Harbeck - 14 juli 2012 08:25

Det händer mycket i trädgården nu. Morötterna (dom få där kom) börjar bli fina. Provsmakade en liten morot härom dagen, givetvis glömde jag fota den, men den hade behövt bli större kan jag säga. Men så söt den var! Såg ut som ett blåmärke *asg* Orange längst ner och sen gick den över till lila. Och här är första auberginblomman!!!!

 


Får se om dom andra plantorna tar sig. Jag kan nog glömma physalisen för dom gilla inte alls att komma ut. Så dom kommer jag sätta i odlingstunnlen till nästa år i stället så får dom stå där inne. Ärtorna och bönorna växer men så kan jag inte komma på hur stora dom ska bli så jag vet inte när jag ska plocka dom :( Men men det märker vi väl sen :)

Ovido - Quiz & Flashcards